Darmowa dostawa od 200 PLN i wysyłka do 12:00 tego samego dnia!

Reklamacje i zwroty

1. Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)

Jeśli jesteś Konsumentem (osobą fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą), przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny – w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez:

  • e-mail: biuro@elisek.pl

  • telefonicznie: +48 786130121

  • formularz kontaktowy w zakładce KONTAKT

Towar należy zwrócić w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, na adres:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ELIS Ewa Lis
ul. Gajowa 1, 66-446 Brzozowiec

Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący, chyba że zwrot następuje z powodu naszej winy (np. błąd w zamówieniu, wada towaru).

Zwrot środków nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej, z użyciem tego samego sposobu płatności, jakiego użyto przy zakupie.


2. Reklamacje

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, niezgodny z opisem lub uległ uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

Reklamacje można zgłaszać:

  • mailowo na adres: biuro@elisek.pl

  • telefonicznie: +48 786130121

  • poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie

Reklamacja powinna zawierać:

  • numer zamówienia

  • opis wady lub niezgodności

  • zdjęcia (jeśli to możliwe)

Rozpatrujemy reklamacje w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, poinformujemy Cię o dalszym przebiegu – np. wymianie towaru, naprawie lub zwrocie pieniędzy.


📬 W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
biuro@elisek.pl
ul. Gajowa 1, 66-446 Brzozowiec

Pobierz formularz zwrotu / reklamacji: Formularz zwrotu PDF